Thema Dienstverlening

Indicatoren

Effectindicatoren

Type

Nr.

Omschrijving

Realisatie 2024

Streefwaarde 2025

Streefwaarde 2026

E

1

Waardering algehele gemeentelijke dienstverlening door inwoners (1)

3,5

4,0

4,1

E

2

Waardering algehele gemeentelijke dienstverlening door ondernemers (1)

3,4

4,0

4,1

E

3

Waardering dienstverlening via digitale faciliteiten door inwoners (1)

3,6

4,0

4,1

E

4

Waardering dienstverlening via digitale faciliteiten door ondernemers (1)

3,4

4,0

4,1

E

5

"De medewerker verraste mij aangenaam met de service die hij/zij verleende" door inwoners (2)

54%

65%

65%

E

6

"De medewerker verraste mij aangenaam met de service die hij/zij verleende" door ondernemers (2)

45%

65%

65%

E

7

Zelfevaluatie Kwaliteit Basisregistratie Personen (BRP)

85%

95%

95%

1. Gemeten op schaal van 1 (laag) tot 5 (hoog).

2. Percentage dat veel of heel veel vertrouwen heeft.

Deze pagina is gebouwd op 11/27/2025 08:54:13 met de export van 11/27/2025 08:41:27